אימון אישי וקבוצתי לילדים

האם הילד שלך מאושר?

» האם אתם משוכנעים שאתם אכן יודעים מה מציק לילדכם?
» האם אתם משוכנעים שאתם מודעים לפחדים שלו?
» האם תלמיד מצטיין בלימודים הוא, בהכרח, גם ילד מאושר?
» האם הילד שלכם אכן מעריך את עצמו?
» האם יש לו חברים משמעותיים והוא אכן מרגיש אהוד על סביבתו?
» האם ילדכם נוהג בבטחון בכל מצב? האם הילד מופנם?
» האם חשבתם כי הילד מקסים, אך לא מממש את הפוטנציאל שלו?
» האם יתכן שהילד היפראקטיבי והפתרון היחיד שהוצע היה רטלין?
» הישגים לימודיים? חברתיים? רגשיים?
» חשבתם פעם מה באמת חשוב?

האני מאמין שלנו

"לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שנועדת להיות" - (ג'ורג' אליוט)

כל תלמיד הוא קודם כל אדם בעל פוטנציאל ייחודי ותפקידינו במערכת החינוך לגלות את יכולותיו ועוצמתו.
האדם הוא שילוב של גוף, רוח ונפש וצריך להתייחס אליו בשלמותו.
כל אדם יכול לשפר את הישגיו בכל התחומים בעזרת אימון למטרות מדויקות וברורות.
הדרך היעילה ביותר למיצוי הפוטנציאל אישי היא דרך החקירה העצמית, איתור נקודות החוזק, אמון והקשבה לעצמך. הלמידה מתרחשת בקווים מקבילים, כאשר המורה מרגיש מועצם הוא יכול להעצים את תלמידיו.

"אדם לאדם - אדם"

קורס לילדים

ההתמודדות היום משפרת את סיכויי ההצלחה בעתיד!

לפני כעשור פיתחתי תוכנית אימון ייחודית ועל פיה למדתי אלפי ילדים.
בשל השגי התוכנית והרלוונטיות של תכניה, החליט משרד החינוך להכלילה כתוכנית העשרה במוסדות בהם מופעלות מסגרות יום למודיות תוספתיות.
התוכנית מותאמת לילדים ונוער ומאפשרת התמודדות עם קשיים בדרך יצירתית, תוך שימוש בכלי אימון ייחודיים לילדים ומועברת בבלעדיות על ידי וכן על ידי מדריכים שהכשרתי אותם באופן אישי.
לכל ילד נבנית תוכנית אישית להשגת המטרות, צעדים קטנים ובטוחים.
השיטה מציעה אימון לאחר שנעשה אבחון המאפשר התייחסות לסוגי אינטליגנציות המוכרות היום, ראיית ה"אני הפנימי" של הילד וגילוי הפוטנציאל הטמון בו.
האימון משלב סדנאות outdoor (הטבע כמקום התנסות, למידה וצמיחה) מפגש עם בעלי חיים, פעילויות בחוף הים, טיפול וטיפוח באמצעות עבודת שדה.

אימון לילדים ובני נוער מלמד אותם לקחת אחריות, להציב מטרות ולפעול להגשמתן, ללמוד לנהל את זמנם, להכיר בערכם ולפעול במלוא המרץ לשיפור מתמיד בכל התחומים. באמצעות כלים אלה הילדים ובני הנוער ילמדו לזהות את דפוסי ההתנהגות שלהם וילמדו לבצע שינויים מתוך דחף ורצון פנימיים ללא אילוצים והתערבות חיצונית. כלי העונש יהפוך למיותר!!!

מה הילדים שלכם יקבלו בכל המפגשים?

  1. איך הם יכולים להציג את עצמם בחברה חדשה? כרטיס הביקור שלי.
  2. הסתכלות אופטימית על מה שקורה לי. איך להתמודד עם קשיים בבית הספר, הבת שלי קיבלה מכה מילד ששבר לה את המשקפיים, היא בחרה להסתכל על זה מנקודת מבט אחרת. יותר טוב, יהיו לי משקפיים חדשים.
  3. איך אני יכול לנהל את הזמן שלי? אני אחראי, ולא להעביר אשמה להורים שלי. לקום בבוקר, מי אחראי? אמא לא העירה אותי. ומה לעשות כששני ההורים לא בבית? האם אני יכול לכוון שעון בפלאפון?
  4. איך להיות מקובל? זאת השאלה שהכי מעסיקה את הילדים. להיות מי שאני באמת, לא לפחד להגיד מה אני חושב. לתת דוגמה את החברות שמפחדות להגיד מה הן חושבות, כי זה לא מה שמלכת הכיתה אמרה .
  5. איך לדבר מול קהל, להרצות. הכלי עמידה מול מראה גדולה , לדבר על נושא שאני טוב בו, מה אני עושה עם הידיים שלי? איך אני מדבר? האם בקול רם?
  6. מודעות עצמית- מודעות לכל היכולות שלי. במה אני טוב? במה אני מצוין? במה אני לא טוב ואני לא רוצה להיות כמו כולם. בן שאינו רוצה לשחק כדור רגל מרגיש שונה. גם זה מישהו שבא אלי, כשהיה כבר גדול מדי, והבין שהשונות שלו, העדפה שלו הייתה אחרת
  7. תכנון- מה אני רוצה? הנוער מבולבל, מה הדבר שאם יקרה ישמח אותך? אין תחביבים- אולי להרשות לעצמי להתנסות, לחפש עד שמוצאים. בר שלא הסתדרה בחוג הריקוד כמו כולן מצאה את עצמה בטניס.

למכתבי תודה מילדים לחצ/י כאן

נושאי התוכנית לילדים

» מודעות עצמית ושפת גוף
» ערכים
» התמודדות
» תרבות דיבור
» תקשורת
» כבוד עצמי
» מסוגלות אישית
» אושר
» תדמית ורושם ראשוני
» חיבור בין גוף לנפש
» פתרון סכסוכים ללא אלימות
» מנהיגות
» אסרטיביות
» עמידה מול קהל
» הקשבה
» משוב
» אחריות
» הערכה עצמית
» כישורים חברתיים
» רגשות
» קבלה ואהבה עצמית
» טיפוח הביטחון העצמי
» דימוי עצמי
» הגשמת מטרות

אימון אישי וקבוצתי לילדים

לא מאופשרות תגובות לפוסט זה.